افتتاح مجموعه ورزشی شهدای اهری
شهردار فردیس از بهرهبرداری مجموعه ورزشی شهدای اهری به عنوان هفتمین پروژه عمرانی مدیریت شهری در آستانه نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) خبر داد. محمدرضا احمدینژاد در مراسم افتتاح این مجموعه اعلام کرد: این پروژه با هدف ارتقای سرانههای فرهنگی و ورزشی در زمینی به مساحت ۱۵۴۸ متر