ما طالب جنگ نیستیم اما از حقوق کشورمان دفاع خواهیم کرد
مسعود پزشکیان رئیسجمهور در جلسه هیئت وزیران با اشاره به تجاوز اسرائیل به حریم هوایی کشورمان گفت: مردم عزیز ما و نظام جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته نشان دادهاند که هیچگاه در برابر هیچ متجاوزی کوتاه نمیآیند. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری وی با بیان اینکه