بانوان کارگر استان البرز بر سکوی نخست دو میدانی کشور
رئیس انجمن دو میدانی کارگری البرز خبر داد : این مسابقات که به میزبانی شهر یزد برگزار شد. تیم دو میدانی کارگری البرز در بخش آقایان و بانوان را اعزام کردیم که در بخش اقایان یک مدال نقره تصاحب کردیم و در بخش بانوان مهتاب فخرایی در ماده ۵۰۰۰ متر